الــــــــــــمـــــــــــــنـــــــــــــــــايــــــــفـــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الــــــمـــــــــــــنـــــــــايـــــــــفــــــــــة جـــــــــــــدعـــــــــــــــــان دوت كـــــــــــــــــــوم

شــيحة اغنية افتكرت لمحمد حماقى

نزل من هنا:Seha.wav

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

تعليق واحد جزائرى بص بيقول اية ههههههههههه والله مش مصدق عنيا

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

E-Mosallam

E-Mosallam
الـــــــــــمـــــــــــــديــــــــــــــــــر

بص واحد جزائرى بيتكلم بيقول اية بئا انا افخر انى جزائرى(ههههههه..وانا بافخر انى مصرى)وانا لو مصرى عمر ما افرح بالفوز دا لان المصريين كانو 11 لكن الجزائريين كانو 8 بس (يا روح امك)والمصريين كان معهم الكثرة العددية والحكم والارض(ارض اية الى بيتكلم عنها؟!!) هههههههههههههه
بيتكلم عادى يعنى ولا كان اى حاجة بيقول كان معاهم الارض ناقص يقول كان معاهم السما والعصافير الى شخت زحلقتنا والهوا الى كان بلعبلنا فى منخرنا وعنينا فمشفناش والمذيع والجماهير الجزائرية المصريين حولوهم وسحروهم
واحد بيقول( كلمه يسحق قولوها ادا لعبتو لمنتخب فيه 11لاعب و ارضية جيدة و حكم جيد مش معكم ......... انا لو كنت مصري ماافرحش بفوز مثل هادا )
والتانى بيقول(الفريق المصري 11 لاعب في المرات السابقة و لكن هده المرة 11 و الحكم . يعني 12 ... و لقد اهدا لكم هدا الصعود على طبق من ذهب )

https://elmnaifa.gid3an.com

she7a911

she7a911
نـــــــــــــجـــــــــم الـــــــمــــــنـــــا يــــفــــة
نـــــــــــــجـــــــــم الـــــــمــــــنـــــا يــــفــــة

هههههههههههههه.عسل يلا يا اسلام والله .هما بس ياعيني مش لقيين حاجة يبرروا بيها(خيبتهم)واحلي سلام من رابطة المنايفة للمعلم حسن شحاتة ولعيبته اللي مشرفنا في كل حتة وبقولهم ان احنا بعد ما رجعتولنا حقنا حاسين ان احنا صعدنا كاس العالم .وخليهم يورونا بقي هيخدو كام اربعة في كاس العالم lol!

E-Mosallam

E-Mosallam

شيحا باشا عامل اية يا ريس شكرا على الرد
افتح الياهو ناو او خش الشات فى الموقع

https://elmnaifa.gid3an.com

ELgamal

ELgamal
عـــضـــو شـــــغــــــااااااال
عـــضـــو شـــــغــــــااااااال

يا معلم دول ناس من الاخر خخخخخخخخ ووووووووووووووو لالالالالالالالالالالا تتتتتتتتتتتتتتت
وانا بعلنها ادام الدنيا كولها من الاخر كفايه حرام عليكو كده ولا ايه يا سيموووووووووووووو........................ وايه رايك يا شيحه........!!!!!

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]